Klik tambah pahala ^^

Wednesday, July 25, 2012

-Projek #SAVE MARYAM-



Isu MURTAD bukan lagi satu isu yang terpinggir dan tidak kita ketahui. Persoalannya bukan samada kita tau atau tidak tapi apa yang sudah kita lakukan untuk mengubah keadaan ini. Ini bukan isu biasa tapi satu ancaman kepupusan umat Islam secara global. Ini adalah KRISIS global! Ini adalah peluang untuk anda lakukan sesuatu. Setiap usaha kita itu yang Allah kira.

Projek ini adalah dibawah naungan MERCY untuk menyelamatkan akidah umat Islam di Indonesia yang mana 2 juta umat Islam murtad pada setiap tahun. Tak perlu gua terang panjang-panjang. Penduduk bumi boleh tengok video ini sendiri dan faham sebelum ambil tindakan lebih lanjut. Kepada blogger-blogger, sebarkan perkara ini. Tak guna ada sejuta pengikut kalau anda tak sampaikan mesej kecil ni. Biar pun pengikut anda cuma seorang, Nanti ajak Enchek Kamen jadi geng. Gua lagi suka ikut blog yang tak bacul walau tak terkenal! Sebarkan! Jangan jadi manusia yang hidup untuk diri sendiri.

Sabda Nabi Muhammad S.A.W. :
"Sampaikanlah dariku walau sepotong ayat."



Why is this the case? Why are people not satisfied with Islam? Why are they willing to abandon Allah?

Join us in our mission to save a generation of Indonesians and help us bring Islam back into their lives. Spread the word. Save Maryam.


** Please note: No music was used in the creation of this video, beat boxing was used as an alternative. The report at 00:35 is for demonstration purposes only, however the fact is valid according to International Crisis Group.

Save Maryam is a project by Mercy Mission. For more info contact: http://mercymissionworld.org/
Video created by The Play Studio



8 comments:

  1. da share!! selamatkan ISLAMMMM

    ReplyDelete
  2. ini perkara serious, tak mustahil kan akan jadi kat mesia juga

    ReplyDelete
    Replies
    1. kat malaysia pun da start. cuma benda ni jalan senyap2. sebab tu benda ni bukan masalah indonesia atau malaysia ja. tapi masalah global.

      Delete
  3. Perkara ni memang ada terjadi di Malaysia,cuma bilangannya kita tak berapa tahu..tapi still kena berjaga2 n kena ambil perhatian isu mcm ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. btol. kena bendung sebelum terlambat! kita yg kena buat sesuatu.

      Delete
  4. perkara serius camnie mmg patot kita bendung...

    ReplyDelete

Tolong!! Tolong!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...