Klik tambah pahala ^^

Saturday, July 14, 2012

Budak baru nak UP!!

Wawawawawawa!! Seronok! Internet gua dah tak mengsiput. Hohoi~~ Dah lama gua fikir untuk langgan VPN. Semalam gua bertekad untuk melanggan demi memastikan internet tidak lagi siput atau semput agar gua boleh menghantar lebih banyak laporan pada masa akan datang. VPN atau nama panjangnya Virtual Private Network, ringkasnya merupakan servis untuk menjadikan internet kita tiada had. Gua pakai servis jalur lebar prabayar celcom skmm yang berharga RM25/bulan. Skarang tambah servis VPN RM7.5/bulan tapi hasilnya internet sentiasa laju dan tanpa had. Walaupun dompet gua telah nipis, tetapi gua rasa berbaloi. Har! Har! Har! Bagaimana binatang VPN ini berfungsi? Apabila VPN diaktifkan, internet akan disambung ke pelayan atau 'server' luar sebelum sampai ke server celcom. Jadi data keluar masuk ditapis dan tak dapat dibaca oleh pelayan celcom menjadikan internet tanpa had dengan kelajuan memuaskan. Terdapat berpuluh pelayan luar yang mana membolehkan kita menukar pelayan sesuka hati nurani demi mengekalkan kelajuan. Faham tak? Gua melanggan VPN dengan MesraVPN. Kepada penduduk bumi yang ingin tahu dengan lebih lanjut boleh google sendiri mesraVPN dan hubungi pihak berkenaan. Usaha sikit. Jangan malas!

Kelajuan normal sepanjang bulan

Sekarang gua guna server Autobots [US]

Baiklah. Mungkin laporan petang ini kurang produktif tapi gua harap dapat memberi sedikit keriangan kepada sesiapa yang tidak riang agar menjadi riang-riang. Har! Har! Har! RIDER KICK!

Sebelum gua lupa, minta tolong like banner ni. 

p/s : Gua telah diugut oleh tuan puteri CBK untuk berbuat demikian.

No comments:

Post a Comment

Tolong!! Tolong!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...