Klik tambah pahala ^^

Tuesday, June 19, 2012

Pengucing Perogol~~

Laporan.. Laporan... Laporan... Memandangkan gua masih dalam tempoh hibernasi, gua masih belum keluar beraksi. Memerap, terperap di atas kerusi. Beberapa hari lepas gua terbaca di muka buku, kejadian rogol di malaysia semakin hari semakin meningkat. Selalu warga bumi terbaca di akhbar-akhbar cukup banyak kes. Itu adalah antara kes yang dilaporkan. Masih banyak kejadian ROGOL berlaku yang tidak dipampang di media-media melibatkan remaja cukup umur mahupun belum cukup umur serta yang terlebih umur.

Penduduk bumi semua sebenarnya tahu mengenai perkembangan teknologi terkini yang banyak menyumbang ke arah jenayah rogol. INTERNET adalah medium yang memberi kesan yang sangat besar kepada jenayah ni. Laman PORNOGRAFI bukan lagi sesuatu yang susah dicari hingga terpaksa korek ke dasar bumi tetapi umpama myvi. Ada di mana-mana. Lumrah manusia punya nafsu. Seperti kucing dapat ganja. Pasti ketagih! Bukan setakat yang belum berkahwin, yang sudah berkahwin pun boleh bercerai-berai disebabkan masalah ketagihan pornografi. Hidup dalam dunia fantasi, bila realiti tak mampu puaskan hati, fantasi akan dibawa ke dunia realiti, dah tentu macam-macam jadi.

Kadang-kadang kes-kes macam ni jadi disebabkan salah mangsa sendiri. Tolong mudahkan para perogol untuk merogol mereka. Ramai yang sering mendedahkan diri mereka kepada bahaya dengan membuat pengumuman di laman muka buku seperti, "Bosan la duduk rumah sorang2. Family I outstation sampai minggu depan laa.. huhu.. T_T". Dimata para perogol, status ni berbunyi, "Takde sape la kat rumah I sampai minggu depan. Datang la rogol I!". Untuk para pengguna laman sosial tolonglah berhati-hati. Kalau ada yang ingin menjadi rakan, tak perlu anda benarkan wahai makhluk bumi sekalian jika anda tak kenal mereka di luar sana. Tak rugi pun. Jangan letak status-status yang bersifat peribadi. Cukup anda sorang saja yang tau anda sedang 'berbogel' diluar sana. Tak perlu hebah kepada orang ramai. Tak perlu buka aib sendiri. Tak perlu dedahkan diri kepada para perogol. Tak perlu.. Tak perlu! Tak perlu!! Emosi.. Emosi..

Cara BERPAKAIAN antara menjadi penyumbang utama dalam meningkatnya nafsu para perogol 'wannabe' atau dah jadi, kat luar sana. Ini termasuk lah meletakkan gambar-gambar yang menggoda di laman sosial. Dedah aurat sana sini umpama menayang ikan depan kucing. Bukan setakat perhati, dah tentu kucing nak nikmati. Tutup la aurat dengan sempurna. Pakai baju pula tak perlu bagi nampak bentuk sana sini. Umpama kucing yang disorokkan ikan darinya tapi kucing itu masih mampu bau. Pasti kucing itu usaha mencari jalan biar pun perlu merentas lautan api. Untuk gambar-gambar di laman sosial juga, tak perlu menarik perhatian. Bak kata Imam Muda Fattah.. Pipi tak kembung? Usah dikembung kan. Mulut tak muncung? Usah dimuncungkan. Mata tak bulat? Usah dibulatkan.

Jangan salah faham mengenai siapa MANGSA, siapa PEROGOL. Kenapa gua sampai sekarang tak sebut lelaki atau wanita adalah kerana, dua-dua boleh jadi mangsa dan perogol! Ingat lelaki tak boleh kena rogol? Gggrrrrr... Seram sejuk gua rasa. Har! Har! Har! Ini perkara serius! Cuba anda buat carian di google. Taip saja perkataan rogol. Bacalah hakikat keadaan negara kita yang sebenar. Jaga mata, jaga hati, jaga nafsu, jaga iman. Renung-renungkan dan selamat beramal! Kita jumpa lagi di lain hari dan waktu. Har! Har! Har! RIDER KICKK!



Contoh pengucing~~




Baru nak berkenalan~~


Tulis la lagi status kat muka buku~~


Tau pun malu! Dasar pengucing!


Nasi dah jadi bubur la kucing~~


gambar dari blog kucing

2 comments:

  1. Bahaya sungguh zaman skarang..kene hati2. :)

    ReplyDelete
  2. Btol! Jgn ambik ringan benda2 camni.

    ReplyDelete

Tolong!! Tolong!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...