Klik tambah pahala ^^

Saturday, June 16, 2012

GUA KEMBALI KINI LAGI~~

Setelah satu sem gua tak menulis. Rasa kekok la pulak nak menulis. Harharhar. Mintak maaf la kepada pembaca-pembaca tegar blog ni (kalau ada la kan). Wawawawawa. Satu semester lagi berlalu dengan sekelip mata. Pejam celik, guling-guling, lompat-lompat, dah habis lagu satu semester yang sangat memenatkan. Banyak benda nak bercerita tapi tak tau nak cerita macam mana.

 Yang penting banyak peristiwa yang gembira berlaku. Alhamdulillah walaupun masih dalam fasa perancangan, InsyaAllah gua akan melangsungkan..... Apa?? Hahaha. Majlis pertunangan dalam bulan 11 nanti. Doakan Allah mudahkan dan benarkan majlis ni berlangsung. Bukan nak memukul canang awal-awal tapi cuma nak mengambarkan kegembiraan itu. Bak kata pahlawan Iban "Agi idup agi ngelaban". Betul kan? Usaha dulu dan jangan putus asa selagi belum tamat!  Dua-dua pihak dah bagi lampu hijau cuma masih belum konkrit. Belum 'definite'!

 Nak kata sibuk la kan, bukan setakat update blog, blog-blog orang lain pun tak sempat nak baca. Apa khabar rakan-rakan maya sekalian? Sihatkah? Tak lupa Enchek Kamen kan? Kan?? Hahaha. Sem 3 2011/2012 bakal bermula 25 jun nanti. Kenapa sem 3? Ya, tempat gua belajar memang menawarkan semester pendek untuk yang rajin belajar seperti gua! 2 tahun lagi. Sabar.. Sabar.. Penat! Betul... Belajar itu sangat memenatkan tetapi dengan niat yang betul boleh menawarkan penat. Gua? Nak selamatkan dunia~~~~

 Cukup la stakat ni dulu. Nanti gua free gua cencarut lagi. Hari ni belum ada KICK! nak menulis. Kick apa? RIDERRRRR KICK!!! Harharharhar!

No comments:

Post a Comment

Tolong!! Tolong!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...