Klik tambah pahala ^^

Friday, September 9, 2011

Bumi Gempar Lagi!!!!!!!

RIDER KICK!!!! Har3!
Laporan hangat!! 6% cukai untuk pengguna prepaid?? Sabar wahai penduduk bumi... Kerajaan baru mengeluar kenyataan yang perkara ini tidak mendapat persetujuan kerajaan. Perkara ini akan disiasat oleh pihak kerajaan. Jangan takut!! Enchek Bertopeng akan datang membantu!

Ada perkara yang lebih menggemparkan bumi terutamanya para pelajar yang mengharap pinjaman 'pity' 'pity' n, termasuk enchek bertopeng...... DUIT DAH MASUK!! Wawawawawa.. Buleh meroyan den. Itudia2.. Para pemilik kedai2 gadget seperti HP n DSLR sudah mula tersenyum sampai telinga.. Seperti penduduk bumi, dengan penuh hepi enchek bertopeng juga mula berangan2.. zaman sekarang rider2 bertopeng yang lain sume dah pakai I-Phone nak BERTUKAR. Tapi gua still kene menari baru boleh bertukar. Mana aciiii!

Tetiba... Aha! GALAXY S2 menarik hati~~~ Dah berminggu gua teropong menda alah tuh. Otakku mula berputar ligat seperti spinning gasing. Kalau gua pakai menda alah ni, kompom rider kick gua lagi power. Mungkin gak gua boleh fire macam otromen. Ataupun boleh slash credit kad nak kuar senjata. Aha! Lagi best kalau gua boleh masuk lam cermin. Cermin.. Toilet.. Ladies.. Har3! apa lagi?? apa lagi??

Tapi malang.. Belom sempat nak sambung membayang2 tetiba.. "Hah! Berimaginasi nak beli HP la tuh!" Ada mahkluk pelik lalu blakang gua dengan selamba berkata.. "Duit tu simpan. Tak yah beli benda2 tu. Jimat sket. Kos sara hidup superhero tinggi. Pas lawan, bayar ganti rugi. pas bunuh raksasa, kne bayar bangunan rosak. Beringat sket!". Cis! Punah harapan gua. Dunia gelap serta merta. Oh Tuhan.. apakan ini satu dugaan buat ku.. Takpa2.. Sabar dlu.. nanti kita plan balik. Har3!

Setelah puas gua carut panjang lebar, muncul sinar bulb menerangi hotak gua.. Hmm.. Ni adalah pinjaman 'pity' 'pity' n. Ulang suara.. PINJAMAN 'pity' 'pity' n. Dah perasan? belom??

PINJAMAN la weeeeeei!! OTK!! Aku terlupa...

moral buat penduduk bumi~~~
Buat penduduk2 bumi yang mendapat 'pity' 'pity' n, sila gunakan duit itu dengan bijak. Ingatlah duit itu cuma pinjaman. NANTI KENA BAYAR BALIK WOOOOOOII!!! Lain la hotak korang macam ensetain. Gua memang x arr.. grrr..

Pape pun.. CGPA penduduk bumi! Peace no war.....

p/s: OTK!!= Oh Tuhan Ku!!

2 comments:

  1. fuhh. tahniah sebab dah berjaya mengelirukan hamba. takpa, pelan-pelan hamba kayuh hingga paham. ",

    ReplyDelete

Tolong!! Tolong!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...