Klik tambah pahala ^^

Friday, September 16, 2011

Jumaat tiba lagi.......

Jumaat tiba lagi.. Arini enchek bertopeng dalam keadaan kurang meyakinkan untuk mempertahankan bumi. Kesedihan melanda tetapi masih dapat dikawal. Cuaca mendung semendung hati gua yang lara. Oh apakah yang aku repekkan ini.. Kalau ada kerepek pun sedap jugak ni..

Cuma nak cita apa yang jadi semalam. Kelas Tamadun super hero smalam amat meyakinkan. Dari cerita SOLAT sampai ke ROKOK. Dari ROKOK sampai KAWEN. Wah bersinar2 wajah penduduk bumi bila bicara tentang KAWEN. Dulu gua punya pendirian nak kawen lambat. Biasa la. Super hero mana ada life. Superman je la kot yang berjaya kawen ketika bertugas. Mungkin sebab dia mampu cairkan hati wanita dengan laser dari renungan dia?? ~~Dari karena mata.. Yang mempunyai kuasa~~ Ahh.. Siapa tau. Lantak la. Lagi pun dia ja super hero yang dok tayang muka dengan selamba tanpa orang kenal siapa dia sebenarnya. Bengap benar Lois Lane dan penduduk berhampiran. Jadah nya?? Baru perasan dah jauh bebeno dah gua menyimpang. Sori3!

Back to the future...
Gua punya pensyarah memang best. Dia orang ARAB kawen org MELAYU. Trus gua terkenang zaman silam. Dlu gua minat orang JEPUN wooo... Eh?? Gua pun bukan JEPUN ke??? TIDAK3! Fakta telah diubah. Semua kamen rider adalah berbangsa MELAYU! cuma pandai cakap JEPUN (Tolong jangan persoalkan kenyataan gua! Gua kamen rider gak. Korang apa tau??). Tapi last2 minat orang MELAYU gak en. Har3!

Pensyarah gua tanya.. "Korang suka kawen awal? Saya suka sebab dapat melengkapkan sebahagian IMAN cepat2." Pergh!!! Sentap hati gua.. Rasa cam hari ni gak nak g minang AWEK idaman. Abes kelas je, terus HENSHIN!!! Dengan mafla merah gua yang berkibar2, gua pegi cari sapa nak kawen ngan gua...

Setelah beberapa lama mencari.. T_T
Gua pasrah dan akur. Ya.. Tepat jawapan anda. TIADA sapa nak kat gua.. isk3.. Untuk menyedapkan hati, malamnya gua g makan ciken chop dan habis makanan penduduk bumi gua kebas. I eat when i'm sad! Apakah?? Har3! Rider kick! Haih.. Pasni kena g tailor.. SUT gua dah SENDAT!! Cis.. Moralnya.. Ingatlah Allah setiap masa. Bukan makanan.
Tgk la sendiri. Korang lagi bijak dari Lois Lane kan??

4 comments:

  1. dari solat sampai ke rokok, dari rokok sampai ke kawen. aduhhh. terguling dah gelak ni. *ehem, kontrol earthlingness* okeh, paham, okeh. cehh! terkena aku! >:P

    ReplyDelete

Tolong!! Tolong!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...