Klik tambah pahala ^^

Monday, December 19, 2011

Selamat Malam Dunia...



Ya... Laporan di tengah malam yang 'sunyi' dihiasi hilai tawa makhluk-makhluk bumi yang masih belum tidur demi menonton episod peperangan dua pihak demi merebut sebiji bola ini hanyalah untuk melepaskan sedikit tekanan pada jiwa dan mental gua yang rabak ditoreh kerja-kerja menyiapkan PERBENTANGAN PEMBINAAN KERETA ENCHEK KAMEN pada petang nanti... Gambar di atas menggambarkan hari-hari gua sebagai MAHASISWA di kampus SUPERHERO ini. Tetapi hari ini terlalu berbeza... Sejak pagi lagi gua dah bertapak di kafe memerah keringat dan tenaga bagi menyiapkan kerja. Sungguh... Saat ini gua merasakan diri gua ini sangat kerdil. PENEMAN CHOMEL gua sudah pun melelapkan mata setelah penat mengharungi hari-hari sebagai SURI RUMAH SEPENUH MASA SEMENTARA.

Mungkin sudah tiba masa gua naik melelapkan mata. Kelas KIRA-KIRA esok mungkin terrrrrpaksa ku lupakan walaupun memang telah lama gua lupakan memandangkan kata-kata TENAGA PENGAJAR itu hanya mampu mendiamkan seluruh kelas tanda tiada siapa yang memahami kata-kata beliau. Sungguh... Kalau mampu gua nak kembali zaman SEKOLAH MENENGAH. Waktu topeng gua baru separuh siap. Saat segalanya begitu mudah.. Penuh keriangan dan mendebarkan. Tapi gua takut jika SEJARAH berubah, apa yang gua ada pada hari ini hilang.. Sesuatu mahupun seseorang.. Segalanya kurnia yang Maha Esa. Apa yang terjadi ada hikmah. Patut la hukum Allah cipta masa tak mampu diputar semula. Nampak gaya gua sudah melalut sampai ke JOHOR.. Mungkin SEGAMAT.. Sungguh hati gua sangat MERINDUI.. Ampunkan DOSA hamba kerdil ini andai ada laporan menyimpang jauh. Cukup la laporan kali ini. Wabillahi Taufiq wal Hidayah.. Assalamu'alaikum w.b.t. rIdER kiCk~~ *dengan nada tak bermaya

No comments:

Post a Comment

Tolong!! Tolong!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...