Klik tambah pahala ^^

Tuesday, August 7, 2012

Blog Saya Biasa Biasa Je Tapi Cool!


Aaaa.. Ok.. Ni pertama kali gua join pertandingan-pertandingan yang dianjurkan walaupun dah banyak kali jumpa pertandingan sedemikian. Minta maaf ada yang gua tak dapat join terutamanya yang memerlukan gua 'like' di Muka Buku mereka. Gua belum ada Muka Buku bertopeng. Muka buku tak bertopeng terpaksa dirahsiakan atas sebab-sebab keselamatan dalam negeri.

Memandangkan umur gua sudah malampaui batas Umur-Duit-Raya, tak ramai lagi yang sanggup menderma kepada gua di hari raya dan gua memerlukan duit untuk buat rumah tertutup lalu memberi semangat luar biasa hendaknya kepada gua untuk cuba merebut duit raya barang RM50. Di sini gua nak jerit, "Woii Penduduk Bumi sekalian!! Kalau berani masuk la pertandingan ni!! Jangan harap boleh menang!! Duit itu bukan kamu yang punya, tapi Enchek Kamen yang punya!!" Har! Har! Har! Tercabar tak rasa di hati? kalau ya, cubalah nasib anda. Langkah pertama, sila benarkan tikus anda menggigit 'banner' di atas. Seterusnya... Cari sendiri!! Har! Har! Har!

Gua nak 'tag' seorang pemblog yang comel dan ayu, tapi memandangkan blog beliau masih dalam proses baik pulih dan gua telah dilarang memasuki blog beliau kerana sering menimbulkan kucar-kacir kerana kehenseman gua, gua pilih untuk 'tag' blogger lain.

Woi Piraaa!!

Ok. selesai sudah misi mencari duit raya. Ramadhan belum tamat. Jangan senyum macam kambing teringatkan rendang dan ketupat serta baju raya yang belum siap. Tarawih dulu bagi cukup 30 hari! Baca Quran dulu bagi habis! Sekeh baru tau! Har! Har! Har! Rider KICK!!

Sila baca entri ini walaupun tidak mendapat sambutan tapi gua rasa ilmu yang sedikit ini mampu membantu ramai pihak. Cik Pipi 'Kena Lempang Laju-laju Pipi Warna?' sila baca sini!

7 comments:

  1. raksasa gorgon datang nak ucap terima kasih sebab join! :D

    ReplyDelete
  2. patut lah gua tersedak-sedak spe lah sebut2 nama gua ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tersedak nasi ka?? Aiii.. Ni posa ka dak ni?

      Delete
    2. alamak kantoiii, haha sedak kasih sayang la. mcm mna tu?

      Delete
  3. hai.. enchek kamen ! kite datang jengok dan follow disini. dtg dr segmen same :)

    http://bulantemanbintang.blogspot.com/2012/08/blog-saya-biasa-biasa-je-tapi-cool.html

    ReplyDelete

Tolong!! Tolong!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...